Page 90 - 2025-2029 Karesi Belediyesi Stratejik Planı
P. 90
2025-2029
Stratejik
Planı
Strateji Geliştirme
HEDEF KARTI
A1: Kurumsal Yapıyı Güçlendirerek, Her Düzeyde Kaliteli ve Etkili Hizmet
Amaç Sunumunu Sağlamak
H1.5 : Belge yönetimi, meclis ve encümen işlemlerinde etkinlik ve şeffaığı
Hedef sağlarken, evlendirme hizmetlerini düzenli ve sorunsuz şekilde gerçekleştirip
topluma kaliteli hizmet sunmak
Hedefe Plan Dönemi
3.
4.
5.
1.
2.
Performans Göstergeleri Etkisi Başlangıç Yıl Yıl Yıl Yıl Yıl İzleme Raporlama
Sıklığı
Sıklığı
(%) Değerleri
PG 1.5.1: Koordinasyon biriminde
müdürlüklerden toplanan cevabi 6
yazıların ilgili kurum, kuruluş ve 30 20 20 15 13 11 10 ayda Yılda bir
şahıslara cevapların gönderilme bir
süresi (gün)
PG 1.5.2: EBYS, meclis ve 6
encümen evra klarının takibinin
gerçekleştirilmesi ve kararların 40 100 100 100 100 100 100 ayda Yılda bir
bir
ilgili birimlere gönder ilmesi (%)
PG 1.5.3: Evlendirme işlemlerinin 6
gerçekleştirilmesi (%) 30 100 100 100 100 100 100 ayda Yılda bir
bir
Sorumlu Birim Yazı İşleri Müdürlüğü
İşbirliği Yapılacak Birimler Tüm Birimler
Encümene ve Meclise havale edilen mevzuata uygun olmayan görüş ve taleplere
dair alınan kararların yargısal ve hukuki sonuçlarının olması
Encümen ve Meclis Kararlarının imzalanma sürecinin uzaması neticesinde
Riskler birimlere karar gönderiminin gecikmesi
Encümen veya Meclis toplantılarına son anda eklenen gündemlerin incelenip
değerlendirme yapılmaksızın işleme alındığında eksik/yanlış kararların alınması
Evlenecek çiftlerin nikah günü veya saatinde nikahtan vazgeçmesi
Yabancı evliliklerde belge tanziminin doğru yapılmaması
Kurum içi-kurum dışı evrak akışını etkin ve kaliteli hizmet sunumu ile yürütülmesinin
sağlanması
Koordinasyon Merkezi ile, Belediyemize gelen anlık işlem yapılması gereken
talepler dışındaki tüm talep/başvuruların tek merkezden cevaplandırılması
CİMER ve AÇIK KAPI sistemlerinden Belediyemize gelen talep/şikayetlerin
Faaliyet ve Projeler süresi içeresinde cevaplandırılması
Meclis ve Encümen işlemlerinin yasalar çerçevesinde aksamaksızın doğru bir
şekilde gerçekleştirilmesi
Nikâh işlemlerinde evlenecek çiftlerin nikah akitlerinin gerçekleştirilmesi
Personel ihtiyacının karşılanmasına yönelik hizmet alımı personel istihdam edilmesi
Maliyet Tahmini ₺ 93.764.160,00
Müdürlüklerden istenilen bilgi/belgelerin geç gelmesinden dolayı başvuru
sahibine geri dönüşlerde gecikmelerin olması
Meclis ve Encümen kararlarının süresiz saklanma zorunluluğundan dolayı arşiv
alanının yetersiz kalması
Tespitler Encümen-Meclis gündemlerinin müdürlüklerce eksik veya hatalı gönderilmesi
Vatandaş başvurularında adres bilgilerinin eksik veya hatalı bildirilmesinden
kaynaklı, gönderilen cevapların ilgili kişiye ulaştırılamaması
Gönderilen posta ve kargoların PTT görevlilerince kurumumuzdan geç teslim
alınması
Kurum dışı gönderilecek evraklarda bazı kurumların Kayıtlı Elektronik Posta
(KEP) sistemine dahil olmaması sebebiyle evrakların elden teslimi süreci
İhtiyaçlar uzattığından kurumlarda KEP katılımının yaygınlaştırılması.
KEP sisteminden gönderilen yazışmalardaki eklerin fazla olmasından kaynaklı
dosya boyutu çoğunlukla yetersiz kalmakta olup, gönderim kapasitesinin artırılması
90