Page 88 - 2025-2029 Karesi Belediyesi Stratejik Planı
P. 88
2025-2029
Stratejik
Planı
Strateji Geliştirme
HEDEF KARTI
A1: Kurumsal yapıyı güçlendirerek, her düzeyde kaliteli ve etkili hizmet sunumunu
Amaç
sağlamak
H1.3: Karesi'de tüm paydaşların yönetim süreçlerine etkin katılımını sağlayarak,
Hedef
katılımcı, şeffaf ve hesap verebilir bir yönetim modeli oluşturmak
Hedefe Plan Dönemi 1. 2. 3. 4. 5. İzleme Raporlama
Performans Göstergeleri Etkisi Başlangıç
Yıl Yıl Yıl Yıl Yıl Sıklığı Sıklığı
(%) Değerleri
PG1.3.1: Başkanlık makamınca 6
gerçekleştirilen koordinasyon 20 15 35 35 35 35 35 ayda Yılda bir
toplantı sayısı (adet) bir
PG1.3.2: Mahallelerimizde 6
düzenlenen halk buluşması sayısı 40 50 70 73 76 80 85 ayda Yılda bir
(adet) bir
PG1.3.3: Katılım sağlanan 6
20 60 63 70 75 80 85 ayda Yılda bir
organizasyon sayısı (adet)
bir
6
PG1.3.4: Başkanlık makamınca
randevuların karşılanma oranı (%) 20 100 100 100 100 100 100 ayda Yılda bir
bir
Sorumlu Birim Özel Kalem Müdürlüğü
İşbirliği Yapılacak Birimler Tüm Birimler
Yoğun program akışı nedeniyle Belediye Başkanı ile görüşme taleplerinin her
zaman karşılanamaması
Riskler Ani program değişikliklerinin yaratabileceği koordinasyon problemleri
Vatandaş taleplerinin doğru ve hızlı bir şekilde iletilmemesi
Ani gelişen olaylar ve kriz durumlarına hazırlıksız yakalanma
Ulusal ve uluslararası etkinlik, toplantı, kongre vb. faaliyetleri düzenlemek
Ulusal ve uluslararası organizasyon, toplantı vb. etkinliklere katılmak
Personel ve müdürlükler ile koordinasyon toplantıları gerçekleştirmek
Başkanın günlük, haftalık, aylık programlarının hazırlanması ve takibinin
gerçekleştirilmesi
Faaliyet ve Projeler Belediye birimlerinin yürütmüş olduğu çalışmalarda paydaşların bir araya
getirilmesi, koordinasyon ve birlikte çalışma sürekliliği sağlanması ve ilgili süreç
ile alakalı ortak protokollerin oluşturulması
Paydaşlara yönelik anket çalışmaları düzenlemek
Personel ihtiyacının karşılanmasına yönelik hizmet alımı personel istihdam
edilmesi
Maliyet Tahmini ₺ 67.718.560,00
Özel kalem müdürlüğünün etkin organizasyon yetkinliği ve başarılı program
yönetimi
Vatandaşlarla yapılan görüşmelerde yüksek memnuniyet oranları
Tespitler Beklenmeyen durumlarda hızlı ve etkili çözüm üretme yeteneği
Müdürlükler arası eşgüdümün istenilen düzeyde olmaması
Başkanlık makamına iletilen taleplerin belediye hizmet veya sorumluluk alanı
dışında olması
Programların ve görüşmelerin daha etkin yönetilmesi için dijital çözümler ve
yazılımlar
Kriz yönetimi ve acil durum planlarının geliştirilmesi
İhtiyaçlar
Vatandaş memnuniyetinin anketler ve geri bildirimlerle değerlendirilmesi
Protokol, organizasyon ve iletişim süreçlerinin iyileştirilmesi amacıyla personelin
sürekli eğitimi
88