Page 73 - 2021 FAALİYET RAPORU
P. 73
FAALiYET
RAPORU
Beyaz Masa
Karesi Belediyesi’nin Gülen Yüzü Beyaz Masalarda vatandaşlarımız güler yüzle karşılanıp istek, şikâyet ve taleplerinin alınmış, gerekli
iş ve işlemleri için ilgili birimle koordinasyon sağlanarak çözüme kavuşturulmuştur.
Öncelikle gelen vatandaşlarımızın sicil bilgileri kontrol edilmiş, yoksa oluşturulmuş, varsa (adres, telefon güncellemeleri, mükerrer
sicilleri birleştirme vb.) sisteme girişleri yapılmıştır. İstek, talep ve şikâyetleriyle ilgili dilekçeler oluşturulup, dilekçenin kayıt numarası
da vatandaşlarımıza mesaj olarak gönderilmiştir.
2021 yılı içerisinde vatandaşlarımızdan 16217 adet istek, talep ve şikâyet kayıt altına alınıp gerekli işlemler gerçekleştirilmiştir.
Beyaz Masa’da vatandaşlarımızdan gelen istek ve şikayetler haricinde vatandaşlarımıza belediyecilik ile ilgili her konuda bilgi
verilmiş, talebe göre ilgili birime yönlendirilmiştir. Hem Çağrı Merkezi hem de Beyaz Masa personelimiz vatandaşlarımıza en iyi
hizmeti verebilmek amacıyla alanında uzman kişiler tarafından eğitime tabi tutulmuştur.
2021 YILI BEYAZ MASA İŞLEM SAYILARI
TALEBİN İLETİLDİĞİ MÜDÜRLÜK TOPLAM TALEP/ŞİKAYET SAYISI
Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü 3
Bilgi İşlem Müdürlüğü 696
Destek Hizmetleri Müdürlüğü 63
Fen İşleri Müdürlüğü 112
Hukuk İşleri Müdürlüğü 33
İmar ve Şehircilik Müdürlüğü 8.195
İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü 164
İşletme ve İştirakler Müdürlüğü 35
Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü 13
Mali Hizmetler Müdürlüğü 677
Muhtarlık İşleri Müdürlüğü 145
Özel Kalem Müdürlüğü 15
Park ve Bahçeler Müdürlüğü 123
Sağlık İşleri Müdürlüğü 4.412
Strateji Geliştirme Müdürlüğü 2
Temizlik İşleri Müdürlüğü 49
Yazı İşleri Müdürlüğü 208
Zabıta Müdürlüğü 1.272
Genel Toplam 16.217
-73-