Page 70 - 2021 FAALİYET RAPORU
P. 70

FAALiYET
                                                                RAPORU






            Çağrı Merkezi Uygulaması Entegrasyonu (KAREL)
                               Belediyemiz Çağrı Merkezi’ni arayan vatandaşlarımızın çağrı merkezi personeli ile düzenli bir iletişim
                               sağlaması için geliştirilmiş bir uygulamadır.
                                Çağrı Merkezi Uygulaması Sayesinde;
                                Gelen çağrılar düzenli bir sırayla çağrı merkezi personeline düşmekte,
                                Vatandaşın telefon numarasından otomatik olarak ad soyad ve adres bilgileri sisteme geldiğinden
                                  vatandaştan  kişisel  bilgilerinin  girişi  için  zaman  kaybedilmemekte  ve    doğrudan  şikayet  konusu
                                  sisteme girilebilmekte,
                                Girilen şikayetler doğrudan şikayetle ilgili birime iletilebilmekte,
             Yapılan görüşmelerin tamamının ses kaydı gerçekleştirilebilmekte,
             Çağrı merkezimize gelen çağrılar doğrudan iç hatlara aktarılarak, ilgili müdürlük ile vatandaşımızın
               birebir görüşebilmesi sağlanabilmektedir.

            Ziraat Bankası Sanal Pos Entegrasyonu

                               2021  yılında  Ziraat  Bankası  ile  Sanal  Pos  konusunda  entegrasyona  devam
                               edilmekle birlikte, farklı bir (Payten) sisteme geçilerek, ödeme işlemlerinin canlı
                               olarak takip edilmesi, oluşan hataların (Vatandaş ya da sistemsel) anında tespit edilmesi gibi imkanlar da
                               sağlanmıştır


                               Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) Entegrasyonu

            2021 yılında Gelir İdaresi Başkanlığı ile gerçekleştirilen protokol sayesinde, kurum ve kişi bilgilerinin servis üzerinden erişim
            sağlanarak, kurum ve kişilerin güncel adres bilgilerinin sisteme otomatik olarak çekilmesi sağlanmıştır.



            Tapu Entegrasyonu

            2021 yılında TAPU ile gerçekleştirilen protokol sayesinde, Karesi Tapu Müdürlüğü’nde görevli personellere
            gerekli  tanımlama  ve  yetkilendirme  işlemleri  yapılmıştır.  Karesi  Tapu  Müdürlüğü’ne  gelen
                               vatandaşlarımızın açılan servis üzerinden belediyemize ait herhangi bir borcu
                               olup olmadığını sorgulanabilmiştir. Bu entegrasyon sayesinde satış işlemleri
                               yapmak isteyen vatandaşlarımızın borcu yoktur belgesi için belediyemize gelmelerine de gerek kalmamış
                               ve işlemlerini daha hızlı bir şekilde gerçekleştirebilmeleri sağlanmıştır.


                               Ulusal Elektronik Tebligat Sistemi (UETS)

                               Adliyeden gelen tebligatlar, UETS sayesinde otomatik olarak sisteme düşerek
            işleme alınması sağlanmıştır. Bu sayede evrakların ziksel olarak gelmesine gerek kalmadan elektronik
            ortamda iletilmesi sağlanmıştır.




            Ulusal Siber Olaylara Müdahale Merkezi (USOM)

            Ülkemizdeki  siber  olaylara  müdahale  konusunda  aktif  olarak  7/24  çalışan  USOM  ile  gerçekleştirilen
            entegrasyon sayesinde, kurumumuza ya da genel olarak yapılabilecek tüm siber olaylarda duyurular sisteme otomatik olarak
            düşmekte ve gerekli tedbirler alınabilmektedir.










                                                           -70-
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75