Page 75 - 2022 FAALİYET RAPORU
P. 75
FAALiYET
RAPORU
Beyaz Masa
Karesi Belediyesi’nin Gülen Yüzü Beyaz Masalarda vatandaşlarımız güler yüzle karşılanıp istek, şikâyet ve taleplerinin alınmış, gerekli
iş ve işlemleri için ilgili birimle koordinasyon sağlanarak çözüme kavuşturulmuştur.
Öncelikle gelen vatandaşlarımızın sicil bilgileri kontrol edilmiş, yoksa oluşturulmuş, varsa (adres, telefon güncellemeleri, mükerrer
sicilleri birleştirme vb.) sisteme girişleri yapılmıştır. İstek, talep ve şikâyetleriyle ilgili dilekçeler oluşturulup, dilekçenin kayıt numarası
da vatandaşlarımıza mesaj olarak da gönderilmiştir.
2022 yılı içerisinde vatandaşlarımızdan 16.005 adet istek, talep ve şikâyet kayıt altına alınıp gerekli işlemler gerçekleştirilmiştir.
Beyaz Masa’ da vatandaşlarımızdan gelen istek ve şikayetler haricinde vatandaşlarımıza belediyecilik ile ilgili her konuda bilgi
verilmiş, talebe göre ilgili birime yönlendirilmiştir. Hem Çağrı Merkezi hem de Beyaz Masa personelimiz vatandaşlarımıza en iyi
hizmeti verebilmek amacıyla alanında uzman kişiler tarafından sürekli olarak eğitime tabi tutulmaktadır.
2022 YILI BEYAZ MASA İŞLEM SAYILARI
İŞİ ALAN MÜDÜRLÜK TOPLAM TALEP/ŞİKAYET SAYISI
Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü 8
Muhtarlık İşleri Müdürlüğü 172
Hukuk İşleri Müdürlüğü 68
Park ve Bahçeler Müdürlüğü 123
Bilgi İşlem Müdürlüğü 674
Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü 17
Sağlık İşleri Müdürlüğü 3990
İşletme ve İştirakler Müdürlüğü 36
Zabıta Müdürlüğü 1282
İmar ve Şehircilik Müdürlüğü 8384
Fen İşleri Müdürlüğü 222
İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü 226
Destek Hizmetleri Müdürlüğü 57
Yazı İşleri Müdürlüğü 74
Temizlik İşleri Müdürlüğü 59
Mali Hizmetler Müdürlüğü 606
Özel Kalem Müdürlüğü 7
Genel Toplam 16005
-75-