Page 70 - 2022 FAALİYET RAPORU
P. 70

FAALiYET
                                                                RAPORU





            Diğer Kurumlar İle Entegrasyon

            Birimlerimiz  tarafından  kullanılan  uygulamaların  daha  etkili  ve  verimli  çalışması  için  kamu  kurumları  ve  özel  kuruluşlar  ile
            entegrasyon işlemlerinin devamlılığı sağlanmıştır.

             2022 yılı içerisinde E-Devlet E-Devlet Kapısı(www.turkiye.gov.tr), Nüfus ve Vatandaşlık İşleri (www.nvi.gov.tr) , Tapu ve Kadastro
               Genel Müdürlüğü (www.tkgm.gov.tr), Ziraat Bankası Sanal Pos Hizmeti, Coğra Bilgi Sistemi NETCAD,  Kurumsal Arşiv ve İçerik
               Platformu Open Text ile entegrasyon işlemlerine devam edilmiş olup, vatandaşlarımızın işlerinin doğru bir şekilde aksamadan
               yapılması sağlanmıştır.
             2022 yılında Karel uygulaması ile çağrı merkezinin sorunsuz bir şekilde entegre halinde çalışmasına devam edilmiştir.
             Tapu ve GİB ile protokol devam ettirilmiştir.

            E-Devlet Kapısı Entegrasyonu (www.turkiye.gov.tr)

            Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşlarına yönelik birçok hizmeti bünyesinde barındıran e-Devlet kapısı ile gerekli entegrasyon sağlanarak,
            e-Devlet’e giriş yapan vatandaşlarımızın belediyemiz hizmetlerinden faydalanma imkanı sunulmuştur.
             Bu sayede vatandaşlarımız;

             Tahsilat ve tahakkuk bilgilerini sorgulayabilmekte,
             Sicil bilgilerini sorgulayabilmekte,
             Beyan bilgilerini sorgulayabilmekte,
             Arsa rayiç değerlerini sorgulayabilmekte,
             Borç yapılandırma işlemlerini gerçekleştirebilmekte,
             Mahalle ve sokak bazında çöp toplama saatleri takip edilebilmekte,
             Belediyemizin E-Belediyecilik hizmetlerinin tümünden yararlanabilmektedir.


            Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Entegrasyonu (www.nvi.gov.tr)

            Belediyemize  gelen  vatandaşlarımızın  işlemlerini  daha  hızlı  bir  şekilde
            gerçekleştirebilmeleri için Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Entegrasyonu sağlanmıştır.
            Bu  sayede  vatandaşlarımız  işlemlerinde  kimlik  ve  adres  bilgilerinin  el  ile  giriş
            yapılması  yerine  otomatik  olarak  gelmesi  sağlanmış  ve  hem  vatandaşımızın
            zamanından hem de personellerimizin zamanından kazanılmıştır. Ayrıca bu sayede
            kurumun bilgi envanteri doğru bir şekilde tutulmuştur.

            Bu sayede;
             Vatandaşlarımızın  kimlik  ve  adres  bilgilerine  doğrudan  Nüfus  ve  Vatandaşlık  İşleri  Genel  Müdürlüğü’nden  çekilmiş  ve
               vatandaşlarımızın aile nüfus bilgilerine ulaşım sağlanabilmiştir.

            Çağrı Merkezi Uygulaması Entegrasyonu (KAREL)

            Belediyemiz Çağrı Merkezi’ni arayan vatandaşlarımızın çağrı merkezi personeli ile düzenli bir iletişim
            sağlaması için geliştirilmiş bir uygulamadır.

             Çağrı Merkezi Uygulaması Sayesinde;

             Gelen çağrılar düzenli bir sırayla çağrı merkezi personeline düşmekte,
             Vatandaşın telefon numarasından otomatik olarak ad soyadı ve adres bilgileri sisteme geldiğinden
               vatandaştan kişisel bilgilerinin girişi için zaman kaybedilmemekte ve doğrudan şikayet konusu sisteme
               girilebilmekte,
             Girilen şikayetler doğrudan şikayetle ilgili birime iletilebilmekte,
             Yapılan görüşmelerin tamamının ses kaydı gerçekleştirilebilmekte,
             Çağrı  merkezimize  gelen  çağrılar  doğrudan  iç  hatlara  aktarılarak,  ilgili  müdürlük  ile  vatandaşımızın  birebir  görüşebilmesi
               sağlanabilmektedir.




                                                           -70-
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75