Page 74 - 2022 FAALİYET RAPORU
P. 74

FAALiYET
                                                                RAPORU




             İletişim Merkezi





















            Belediyemizin sesi olan Çağrı Merkezi`ne 444 99 10 numaralı telefondan 7/24 ulaşılabilen vatandaşlarımız istek ve talep ve
            şikâyetlerini iletmiş ve istedikleri bilgiye rahat bir şekilde ulaşabilmişlerdir. Ayrıca vatandaşlarımız gerekli durumlarda aranarak
            belediye hizmetleri hakkında bilgilendirilmişlerdir.

            2022 yılı içerisinde Karesi Belediyesi’ne 25.058 adet çağrı gelmiş olup bir önceki yıla göre gelen taleplerde %10,66’lık bir azalış
            gerçekleşmiştir.


                          2022 YILI ÇAĞRI MERKEZİ İŞLEM SAYILARI

                       İŞİ ALAN MÜDÜRLÜK            TOPLAM TALEP/ŞİKAYET SAYISI
              Bilgi İşlem Müdürlüğü                            212
              Fen İşleri Müdürlüğü                            1092
              Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü             25
              İmar ve Şehircilik Müdürlüğü                     303
              İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü             12

              İşletme ve İştirakler Müdürlüğü                  55
              Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü                 51
              Mali Hizmetler Müdürlüğü                         129
              Muhtarlık İşleri Müdürlüğü                      1165
              Özel Kalem Müdürlüğü                             18
              Park ve Bahçeler Müdürlüğü                      3318
              Sağlık İşleri Müdürlüğü                         3290

              Temizlik İşleri Müdürlüğü                       7771
              Yazı İşleri Müdürlüğü                           2031
              Zabıta Müdürlüğü                                5586
                        Genel Toplam                          25058
















                                                           -74-
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79