Page 68 - 2024 Yılı Faaliyet Raporu
P. 68

2024

                                                                                                Faaliyet
                                                                                                   Raporu



            E-Devlet Kapısı Entegrasyonu (www.turkiye.gov.tr)

            Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşlarına yönelik birçok hizmeti bünyesinde barındıran e-Devlet kapısı ile gerekli entegrasyon
            sağlanarak, e-Devlet'e giriş yapan vatandaşlarımızın belediyemiz hizmetlerinden faydalanma imkanı sunulmuştur.

            Bu sayede vatandaşlarımız;

            Ÿ  Tahsilât ve tahakkuk bilgilerini sorgulayabilmekte,
            Ÿ  Sicil bilgilerini sorgulayabilmekte,
            Ÿ  Beyan bilgilerini sorgulayabilmekte,
            Ÿ  Arsa rayiç değerlerini sorgulayabilmekte,
            Ÿ  Borç yapılandırma işlemlerini gerçekleştirebilmekte,
            Ÿ  Mahalle ve sokak bazında çöp toplama saatleri takip edilebilmekte,
            Ÿ  Belediyemizin E-Belediyecilik hizmetlerinin tümünden yararlanabilmektedir.





            Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Entegrasyonu (www.nvi.gov.tr)


            Belediyemize gelen vatandaşlarımızın işlemlerini daha hızlı bir şekilde gerçekleştirebilmeleri için Nüfus ve Vatandaşlık
            İşleri Entegrasyonu bulunmakta. Bu sayede vatandaşlarımız işlemlerinde kimlik ve adres bilgilerinin el ile giriş yapılması
            yerine otomatik olarak gelmesi sağlanmış ve hem vatandaşımızın zamanından hem de personellerimizin zamanından
            kazanılmıştır. Ayrıca bu sayede kurumun bilgi envanteri doğru bir şekilde tutulmuştur.

            Bu sayede;
            Ÿ Vatandaşlarımızın kimlik ve adres bilgilerine doğrudan Nüfus ve Vatandaşlık
                İşleri Genel Müdürlüğü'nden çekile bilinmiş ve vatandaşlarımızın aile nüfus
                bilgilerine ulaşım sağlanabilmiştir.







            Çağrı Merkezi Uygulaması Entegrasyonu (KAREL)


            Belediyemiz Çağrı Merkezi'ni arayan vatandaşlarımızın çağrı merkezi personeli ile düzenli bir iletişim sağlaması için
            geliştirilmiş bir uygulamadır.

            Çağrı Merkezi Uygulaması Sayesinde;


            Ÿ Gelen çağrılar düzenli bir sırayla çağrı merkezi personeline düşmekte,
            Ÿ Vatandaşın telefon numarasından otomatik olarak ad soyadı ve adres bilgileri
               sistemegeldiğinden  vatandaştan  kişisel  bilgilerinin  girişi  için  zaman
               kaybedilmemekte ve doğrudanşikayet konusu sisteme girilebilmekte,
            Ÿ Girilen şikayetler doğrudan şikayetle ilgili birime iletilebilmekte,
            Ÿ Yapılan görüşmelerin tamamının ses kaydı gerçekleştirilebilmekte,
            Ÿ Çağrı merkezimize gelen çağrılar doğrudan iç hatlara aktarılarak, ilgili müdürlük ile
               vatandaşımızın birebir görüşebilmesi sağlanabilmektedir.










                                                            68
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73