Page 64 - 2019 FAALİYET RAPORU
P. 64
FAALiYET
RAPORU
birimimizin yararlandığı bu entegrasyondan, Sağlık İşleri Vatandaşın telefon numarasından otomatik olarak
müdürlüğümüz de yararlanmaktadır. Belediyemize erzak vb. adı,soyadı ve adres bilgileri sisteme geldiğinden kişisel
sosyal yardım başvurusunda bulunan vatandaşlarımızın bilgilerinin girişi için zaman kaybedilmemekte ve doğrudan
üzerlerinde herhangi bir taşınmazın olup olmadığı, vatandaş şikayet konusu sisteme girilmektedir ve girilen şikayetler
bilgilerinin doğru olup olmadığı bu entegrasyon ile kontrol doğrudan şikayetle ilgili birime gönderilmektedir.
edilebilmektedir.
Yapılan görüşmelerin tamamının ses kaydı
Tapu Takbis Entegrasyonu Sayesinde; gerçekleşmektedir.
Vatandaşlara ait taşınmazın cinsine, nitelik, hisse ve rehin Dijital Arşiv Entegrasyonu (OpenText)
bilgilerine ulaşılabilmektedir.
Tapu ve Kadastro Müdürlüğü'nün taşınmaz ve tapuların Zamandan ve kâğıttan tasarrufu sağlayan bir
üzerinde yaptığı değişiklikler belediye içerisinden uygulamadır. Vatandaşların tüm evrakları, ruhsatları, projeleri,
eşgüdümlü olarak takip edilebilmektedir. beyannameleri, dilekçeleri dijital ortamda saklanmaya
başlanarak arşive en hızlı bir şekilde
Çağrı Merkezi Uygulaması Entegrasyonu (Televantage) ulaşım imkanı sağlanmıştır.
Belediyemizin Çağrı Merkezi'ni arayan vatandaşların Dijital Arşiv Uygulaması Sayesinde;
çağrı merkezi personeli ile düzenli bir iletişim sağlaması için
geliştirilmiş bir uygulamadır. Uygulama geliştirilirken Binanın projeleri, yapı kullanım belgesi, ruhsat bilgileri
vatandaşların telefonda çok fazla zaman kaybetmesini önlemek Hakkediş dosyaları
için kişi ve adres bilgileri sisteme otomatik düşecek şekilde Şikayet ve dilekçeler
tasarlanmıştır. Arama yapan vatandaşın tüm bilgileri otomatik Resmi yazışmalar
olarak personel tarafından görülmektedir. Dijital ortamda arşivlenmekte ve hızlı bir şekilde bu verilere
ulaşılabilmektedir.
Çağrı Merkezi Uygulaması Sayesinde;
Gelen çağrılar düzenli bir sırayla çağrı merkezi personeline
düşmektedir.
-62-