Page 64 - 2019 FAALİYET RAPORU
P. 64

FAALiYET
                                                                RAPORU






            birimimizin  yararlandığı  bu  entegrasyondan,  Sağlık  İşleri    Vatandaşın  telefon  numarasından  otomatik  olarak
            müdürlüğümüz  de  yararlanmaktadır.  Belediyemize  erzak  vb.   adı,soyadı ve adres bilgileri sisteme geldiğinden kişisel
            sosyal  yardım  başvurusunda  bulunan  vatandaşlarımızın   bilgilerinin girişi için zaman kaybedilmemekte ve doğrudan
            üzerlerinde herhangi bir taşınmazın olup olmadığı, vatandaş   şikayet konusu sisteme girilmektedir ve girilen şikayetler
            bilgilerinin  doğru  olup  olmadığı  bu  entegrasyon  ile  kontrol   doğrudan şikayetle ilgili birime gönderilmektedir.
            edilebilmektedir.
                                                                Yapılan  görüşmelerin  tamamının  ses  kaydı
            Tapu Takbis Entegrasyonu Sayesinde;                   gerçekleşmektedir.

             Vatandaşlara ait taşınmazın cinsine, nitelik, hisse ve rehin   Dijital Arşiv Entegrasyonu (OpenText)
               bilgilerine ulaşılabilmektedir.
             Tapu  ve  Kadastro  Müdürlüğü'nün  taşınmaz  ve  tapuların      Zamandan  ve  kâğıttan  tasarrufu  sağlayan  bir
               üzerinde  yaptığı  değişiklikler  belediye  içerisinden   uygulamadır. Vatandaşların tüm evrakları, ruhsatları, projeleri,
               eşgüdümlü olarak takip edilebilmektedir.        beyannameleri,  dilekçeleri  dijital  ortamda  saklanmaya
                                                               başlanarak arşive en hızlı bir şekilde
            Çağrı Merkezi Uygulaması Entegrasyonu (Televantage)  ulaşım imkanı sağlanmıştır.

                   Belediyemizin Çağrı Merkezi'ni arayan vatandaşların   Dijital Arşiv Uygulaması Sayesinde;
            çağrı merkezi personeli ile düzenli bir iletişim sağlaması için
            geliştirilmiş  bir  uygulamadır.  Uygulama  geliştirilirken    Binanın projeleri, yapı kullanım belgesi, ruhsat bilgileri
            vatandaşların telefonda çok fazla zaman kaybetmesini önlemek    Hakkediş dosyaları
            için kişi ve adres bilgileri sisteme otomatik düşecek şekilde    Şikayet ve dilekçeler
            tasarlanmıştır. Arama yapan vatandaşın tüm bilgileri otomatik    Resmi yazışmalar
            olarak personel tarafından görülmektedir.           Dijital ortamda arşivlenmekte ve hızlı bir şekilde bu verilere
                                                                  ulaşılabilmektedir.
            Çağrı Merkezi Uygulaması Sayesinde;

             Gelen çağrılar düzenli bir sırayla çağrı merkezi personeline
               düşmektedir.












































                                                           -62-
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69