Page 42 - 2021 Performans Programı
P. 42
2021 Yılı Performans Programı
A- Temel Politika Ve Öncelikler
Üst Politika Belgeleri Analizi
Finansal araçların çeşitlendirilmesi, Hane halkı tasarruarının desteklenmesine
yönelik uygulamalar, Program bütçe sistemine geçilmesi, KÖİ'lerin artırılması ve
özel sektör ile tamamlayıcı roller üstlenilmesi, KÖİ'lerin etkinliğinin artırılması,
226, 227, 228, 259, Mevcut stokların etkin değerlendirilmesi, Enerji verimliliği yüksek yapıların
260, 273, 274, 275, desteklenmesi, Mesleki eğitim ve gelişimin desteklenmesi, Kadınların istihdama
276, 430, 432, 433, katılımlarının desteklenmesi, Gençlerin ve engellilerin işgücü piyasalarına
434, 435, 436, 492, katılımlarının desteklenmesi, Sağlıklı yaşamın desteklenmesi, Yaşlı bakımı
566, 570, 571, 572, hizmetleri, Aile kurumunun güçlendirilmesi, Aile kurumunu koruyucu ve
573, 574, 579, 582, destekleyici politikalar üretilmesi, Kadın politikalarının geliştirilmesi ve toplumsal
593, 594, 595, 596, bilincin artırılması, Çocuk politikalarında etkinliğin sağlanması, destekleyici ve
598, 600, 601, 602, geliştirici uygulamalar geliştirilmesi, Gençlik politikalarının geliştirilmesi,
603, 606, 607, 608, Bağımlılıkla mücadele politikalarının uygulanması, Sosyal yardım politikalarının
609, 610, 611, 612, etkinliğinin artırılması ve dayanışma mekanizmalarının etkin işletilmesi, Kültürel
613, 614, 619, 620, miraslarımız ve faaliyetlerimizin desteklenmesi, Kültür ve sanata erişim ve katılım
621, 622, 625, 626, olanaklarının artırılması, Sportif faaliyetlerin desteklenmesi ve gerekli alt yapı
627, 628, 630, 631, hizmetlerinin sunulması, Yaşlı bakım politikalarının iyileştirilmesi ve geliştirilmesi,
632, 633, 634, 638, Şehircilik politikalarının etkinliğinin sağlanması, Şehirlerde sağlıklı yaşam
646, 647, 655, 656, alanlarının oluşturulması, Yeşil alanların oluşturulması, Mimari ve imar
657, 658, 659, 674, planlamalarında hükümet politikalarının gözetilmesi, Kentsel dönüşüm, İl bazında
675, 676, 677, 678, hazırlanan kentsel dönüşüm stratejilerinin esas alınması, Su kaynaklarının
680, 683, 684,690, korunması, İçme suyu ve atık su hizmetlerinin verimli, yeterli ve standartlara uygun
691, 692, 693, 694, şekilde sunulması, Katı atık yönetimi etkinleştirilerek atık azaltılması, Çevreci
697, 698, 699, 700, ulaşım modelleri geliştirilmesi, Mevcut altyapının daha verimli kullanılabilmesi,
701, 702, 703, 704, Kırsal yerleşimlerin sosyal ve ziki altyapısının tamamlanması, Kırsal alanda
706, 708, 709, 710, yaşam standartlarının yükseltilmesi, Yoksulluğun azaltılması, Kırsal mirasın
713, 715, 719, 722, yaşatılması, Tabiat ve kültür varlıklarının korunması, Toplumun çevre bilincinin
723, 725, 726, 728, artırılması, Üretim, ısınma ve trak kaynaklı hava kirliliğinin önlenmesi, Çevresel
781, 782, 783, 784, gürültünün giderilmesi, Afet risk ve zarar azaltma çalışmaları, Afet ve acil durumlara
785, 786, 787, 788, karşı toplumsal farkındalığın artırılması, İdari işlemlerin adalet ve eşitlik temelinde
790, 791, 792, 797, etkin ve hızlı bir şekilde yapılmasının sağlanması, Vatandaşların ve ilgili tüm
798, 799, 800, 801, taraarın politika yapma süreçlerine aktif katılımının sağlanması, Yolsuzlukla etkin
802, 804, 805 ve 806 bir şekilde mücadele edilmesi, Dilekçe ve bilgi edinme hakkının etkin ve hızlı bir
numaralı politika şekilde kullanımın sağlanması, Kamu kurum ve kuruluşları arasında etkileşim ve
paragraarı koordinasyonun geliştirilmesi, Strateji geliştirme biriminin kapasitesinin
güçlendirilmesi, Stratejik planda yer alan öncelikler ile kaynak tahsisi arasında
uyum sağlanması, Stratejik planın üst politika belgeleri ile uyumlu bir şekilde
işletilmesi, Hizmetlerde standardizasyonun sağlanması, İnsan kaynaklarında
uzmanlaşmanın sağlanması, Karar alma süreçlerine vatandaşların katılımının
sağlanması, Çalışan memnuniyetinin sağlanması, Personel eğitimlerinin
geliştirilmesi ve çeşitlendirilmesi
40