Page 187 - 2024 Yılı Faaliyet Raporu
P. 187
2024
Faaliyet
Raporu
Genel Evrak Servisi
Genel Evrak Servisimiz; kurumun gelen ve giden evrak akışının sağlandığı ve takiplerinin düzenli bir şekilde yapıldığı
servistir. Vatandaşlardan veya kamu kurum ve kuruluşlarından kuruma gelen her türlü dilekçe ve resmi evraklar ilgili
mevzuat hükümleri gereği incelenerek kayıt tasnif ve tarama işlemlerinden sonra ilgili birimlere yönlendirilmesi
yapılmaktadır. Kurye, posta ve KEP hizmetleri kapsamında kurum dışına gidecek evraklar usulüne uygun işlemlerden
geçirilerek ilgili kişi, kamu kurum ve kuruluşlarına gönderilmektedir.
Tablo 41 : 2024 Genel Evrak İşlem Sayısı
Kaynak : Yazı İşleri Müdürlüğü - 2024
Koordinasyon Merkezi Çalışmaları
Halkımızın taleplerine daha hızlı, etkili ve sonuç odaklı çözümler üretebilmek amacı ile Belediyemize şahsen, sosyal
medya üzerinden, elektronik posta yoluyla veya 444 99 10 numaralı iletişim hattımızdan gelen ve/veya çeşitli kurumları
(Balıkesir Büyükşehir Belediyesi, BASKİ, UEDAŞ, AKSA, Türk Telekom vb.) ilgilendiren, sorumluluk alanımıza girmeyen
başvuru, talep ve şikâyetler tek merkezde toplanarak gerekli yazışmaların yapılıp sonuç hakkında başvuru sahibinin
bilgilendirilmesi ile neticelenen süreç müdürlüğümüzce koordine edilmektedir. Ayrıca Belediyemize KEP ile gelen
dağıtımlı yazılar da koordinasyon merkezi personellerimizce ilgili müdürlüklere bildirilip tek elden takip ve cevap
verilmesi sağlanmaktadır.
Tablo 42 : 2024 Genel Evrak İşlem Sayısı
Kaynak : Yazı İşleri Müdürlüğü - 2024
187