Page 111 - 2022 FAALİYET RAPORU
P. 111

FAALiYET
                                                                RAPORU





            Maaş Ödeme İşlemleri
            Belediye  Başkanı,  Başkan  Yardımcıları,  memurlar,  işçiler  ve  sözleşmeli  personelin  maaş,  sosyal  denge,  ikramiye  ve  diğer
            ödemelerine ilişkin tahakkuk işlemleri zamanında yapılmış, maaş ödemelerinin her ayın 15’ inde, diğer ödemelerin ise zamanında
            yapılması sağlanmıştır. İnternet üzerinden bildirilen işçi e-bildirgeleri ve memurların emekli kesenekleri her ay düzenli olarak Sosyal
            Güvenlik Kurumunun internet sitesine girilmiştir. Encümen ve Meclis Huzur haklarının düzenli olarak tahakkuk işlemleri yapılmış,
            çeşitli sebeplerden ötürü görevlendirilen personelin harcırah tahakkukları yapılmıştır. Memur personele yönelik imzalanan sosyal
            denge sözleşmesine bağlı olarak sosyal denge ödemelerinin tahakkukları yapılarak düzenli olarak her ayın 15’inde ödenmesi
            sağlanmıştır. 2022 yılında işçilerin devlet tarafından verilen ve sözleşme gereği hak ettikleri ikramiyelerinin tahakkuk işlemleri
            zamanında yapılarak ödemelerin yapılması sağlanmıştır.

            Diğer İşlemler

             Personel görevlendirmelerinde müdürlükler arası bilgilendirme yazışmalarının yapılması.
             Belediyemizde staj yapmak isteyen stajyerlerin onayları alınarak branşlarına uygun Müdürlüklerde görevlendirilmeleri.


             Personel Devam Kontrol Sistemi ile Belediye Personelinin giriş-çıkış kontrollerinin yapılması.
             Personelin giriş-çıkış kartları ile kimlik kartlarının hazırlanması.


             Yürütülen görevlerle ilgili istatistikî bilgiler hazırlanması.
             İzine  ayrılan  müdürlerin  ve  Başkan  Yardımcılarının  izinli  olduğu  süre  içinde  görevini  yürütecek  personelin  vekâleten
               görevlendirme işlemlerinin yapılması.

             Personelin görev yeri belgesi talebi vb. dilekçeli müracaatlarının cevaplandırılması.

            Personel Devam Takip Sistemi

            Belediye Başkanlığımız bünyesinde görev yapmakta olan personelimizin mesai saatlerine riayetlerinin, giriş ve çıkışlarının sağlıklı bir
            şekilde kontrol edilmesi amacıyla, Belediyemizin bütün hizmet birimlerinde Personel Devam Kontrol Sistemi (PDKS) yıl boyunca
            düzenli olarak uygulanmıştır. Bu kapsamda her ay personelin giriş ve çıkış bilgilerinin yer aldığı takip raporları Müdürlüklerimize
            düzenli  olarak  gönderilmiş,  mesai  saatlerine  riayet  etmeyen  personel  tespit  edilerek  gerekli  uyarı  ve  işlemlerin  yapılması
            sağlanmıştır.
            İş Sağlığı ve Güvenliği

            İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulumuz belli periyotlarda toplanmak sureti ile Kurumumuzda iş sağlığı ve güvenliği alanında yapılan ve
            yapılması gereken çalışmalar, alınması gereken önlemler görüşülmüş ve sürekli olarak takip edilmiştir. Çalışanlarımızın her türlü
            riskten arındırılması amacıyla kişisel koruyucuları temin edilmiş, meslek hastalıklarına karşı gerekli tedbirler alınmış, çalışanlarımızın
            en iyi koşullarda işlerini yapabilecekleri çalışma koşulları ve mekanların sağlanmasına yönelik çalışmalar gerçekleştirilmiştir. Ayrıca
            şirket kapsamında personel çalıştıran birimlerimiz, iş sağlığı ve güvenliği konularında yapılması gereken iş ve işlemler kontrol
            edilmekte  olup,  bu  kapsamda  alt  işverenlerin  iş  yeri  hekimleri  ve  iş  sağlığı  uzmanları  ile  birlikte  koordinasyon  toplantısı
            gerçekleştirilmiştir. İş sağlığı ve güvenliği eğitimleri, kişisel koruyucu donanımların temini gibi konularda gerekli çalışmaların
            yapılması, iş yeri risk değerlendirmelerinin yapılması vb. iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili konular hakkında bilgilendirilerek bu işlemlerin
            takibi sağlanmıştır.




















                                                          -111-
   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116